صفحه اصلی / عمومی / مدیریت پیج اینستاگرام

مدیریت پیج اینستاگرام

همان طور که استحضار دارید با شروع پاندمی کرونا و آنلاین شدن خریدها و مشاغل، پیج های اینستاگرامی رونق ویژه ای گرفتند و بسیاری از فروشگاه های حضوری برای فروش بیشتر خود اقدام به ایجاد پیج های اینستاگرامی کردند و با بالا رفتن نرخ فروش آنلاین آنها لزوم به مدیریت پیج اینستاگرام بیشتر احساس گردید.

از آن جایی که کار مدیریت پیج اینستاگرام یک شغل تخصصی و تمام وقت است که مستقیماً با اعتبار و نام و شهرت آن برند یا فروشگاه در ارتباط است، لزوم دقت در انتخاب کارشناسان مجرب برای این مدیریت

امری کاملاً بدیهی و عاقلانه است. پر واضح است که انتخاب یک تیم مجرب به جای استخدام یک نفر ادمین برای مدیریت پیج اینستاگرام شما، انتخاب عاقلانه تر و تخصصی تری است که بازدهی بیشتر و رضایت مطلوب تری را برای مخاطبین و مشتریان شما در پی خواهد داشت.

اگر چه شاید در وهله اول استخدام یک شخص ادمین انتخاب به صرفه تری از لحاظ اقتصادی به نظر بیاید ولی این تنها در مورد پیج هایی جوابگو خواهد بود که در حال حاضر مشتریان فراوانی دارند و لزومی به بازاریابی و بدست آوردن مشتریان جدید ندارد. ولی در مورد پیج های تازه تاسیس و کسب و کارهای جدید، لزوم بازاریابی و ارائه ترفندهای جذب مشتری یا مخاطب بیشتر شما را بر آن می دارد تا از طریق یک تیم تخصصی تر، مدیریت پیج اینستاگرام خود را به پیش ببرید. زیرا هر عقل سلیمی تجربه چندین ساله تعدادی از کارشناسان را با تجربه و توانایی های انحصاری و شاید مختصر یک فرد ادمین یکسان نمی داند.

به همین دلایل ما در گروه تخصصی آکادمی پارین به آدرس آکادمی پارین با گردهمایی تنی چند از متخصصان امر مدیریت پیج های اینستاگرامی به شما این اطمینان را می دهیم که با پشتیبانی ۲۴ ساعته پیج اینستاگرام شما و ساپورت کردن مشتریان کالا و خدمات شما، در بالابردن میزان فروش کالا یا خدمات شما و افزایش اعتبار و شهرت برند تولیدی اتان نهایت سعی و تلاشمان را انجام می دهیم تا هم رضایت شما را جلب نماییم و هم بتوانیم در رزومه کاری خود افتخار کار با برندهای مشهور متعددی را داشته باشیم.

راهکار بهینه جهت مدیریت پیج اینستاگرام شما

نکته ای که باید در مورد مدیریت پیج اینستاگرام به آن دقت کافی را داشته باشید این مطلب است که همیشه تعداد پست های بیشتر به معنی افزایش نرخ فروش یا مشتری بیشتر نیست بلکه تعامل بیشتر بین پیج و مخاطبین و افزایش تعداد فالورها به گروه مشتریان نرخ درست پیشرفت یک پیج اینستاگرامی است.

لذا ما در گروه تخصصی آکادمی پارین با در نظر گرفتن وضعیت فعلی پیج و تعداد مخاطبین و نرخ فروش فعلی پیج شما،  بهینه ترین تعداد پست روزانه را به شما اعلام می کنیم.

نکته قابل توجه دیگر در امر مدیریت پیج این است که بهتر است فرد محتوا گذار یا تهیه کننده محتوا با فروشنده  آنلاین پیج دو فرد کاملاً مجزا باشند تا هم از کیفیت محتواهای پیج کاسته نگردد و هم کار فروش پیج شما با دقت و حوصله و هوشیاری خاص خودش انجام پذیرد. بدین ترتیب شما جهت مدیریت پیج اینستاگرام خود حداقل به یک محتواگذار و یک فروشنده یا همان پاسخگوی دایرکت مشتریان احتیاج دارید که البته در پیج های کوچک با فروش کمتر حداقل یکی از این کارها توسط خود کارفرما قابل انجام است.

از آن جایی که تبلیغات مستقیم و زیاد در پیج نتیجه عکس می دهد و اصطلاحاً مشتری را زده میکند بهتر است به عنوان محتوای جذاب از محتوای موازی استفاده کنید که در واقع آموزشهایی در همان حیطه فعالیت خدمات شماست. مثلاً اگر شما آرایشگاه زنانه دارید در پیج خود روش های آرایش بانوان را آموزش دهید که به طور ضمنی حرفه و فعالیت شما تبلیغ می کند نه به شکل مستقیم.

در همین راستا کارشناسان تیم تخصصی آکادمی پارین با تجربه چندین ساله ای که از کار با پیج های مشابه فعالیت شما داشته اند، می توانند بهترین مشاوره را در زمینه روش های فروش اینستاگرامی و متدهای بازاریابی و تبلیغات در صفحات مجازی ارائه داده و از این طریق به افزایش نرخ مشتریان و فروش کالا و خدمات شما کمک شایانی کنند.

نقش مدیریت پیج اینستاگرام در بهبود و رونق کسب و کار

از آن جایی که تبلیغات و روش های بازاریابی اینترنتی نقش به سزایی در افزایش نرخ مشتریان و فروش کالا (خدمات) دارد، یک مدیر خوب پیج  سعی می کند از این روش ها در مدیریت پیج اینستاگرام خود استفاده کرده تا فروش کسب و کار خود را رونق ببخشد.

به بیانی دیگر یک مدیر خوب پیج اینستاگرام باید بتواند با استفاده از روشهای نوین جذب و شناخت مشتری از تعاملات افراد با پیج اینستاگرام خود و در واقع از دایرکت های فالورها مشتریانی بسازد که با اعتماد و رضایت کامل از آن پیج اینستاگرامی خرید کنند و در صورت تمایل رضایت خود را از خرید و خدمات آن پیج به صورت بازخورد مثبت به مدیر پیج برگرداند. چه بسا که انعکاس همین بازخوردهای مثبت مشتریان قبلی، خود عاملی برای اعتماد و جلب مشتریان بیشتر خواهد شد و به عنوان روزمه درخشان آن پیج می تواند در بخش هایلایت پیج قرار داده شود. البته همان طور که استحضار دارید این تکنیک خود به عنوان یک شگرد مناسب و کاربردی جهت جلب اعتماد فالورها و ترغیب آنان به خرید از پیج شما، هم اکنون توسط بسیاری از پیج های اینستاگرام در حال استفاده است.

یک مدیر خوب اینستاگرام علاوه بر پاسخگویی صبورانه و مستمر به پیام های فالورها باید بتواند به صورت روتین محتوا یا پست های مناسب و هوشمندانه ای را با توجه به روش های تبلیغاتی مدرن و تجربه شده در پیج خود بارگزاری کند و بسته به تشخیص خود از محتواهای انگیزشی ویدیویی و صوتی نیز جهت بالابردن نرخ فروش خود بهره ببرد.

البته همانطور که در بالاتر عنوان شد محتوای موثر گذاشتن هرگز به معنای پستهای فراوان گذاشتن نیست، بلکه به معنای مدیریت تعداد محتواهای پست شده به نحوی است که در نهایت بازخورد مثبت داشته باشد و منجر به زیاده روی در تبلیغات نگردد و ما در تیم تخصصی آکادمی پارین به آدرس parinacademy.ir به خوبی در راستای این مهم گام برداشته ایم.

این مطالب را نیز ببینید!

نمایندگی دوربین مداربسته مشهد

دوربین مداربسته از تجهیزاتی است که امروزه در بسیاری از فضاها شاهد آن هستید. دوربین …

دیدگاهتان را بنویسید